Wednesday, September 05, 2007

iiiiih

Igår hängde jag en hel dag med en gammal tjejkompis som jag känt sen - 84
Varför är det så skönt att prata minnen, och bara skratta åt det? Lika roligt varje gång ..
Även om det finns saker man egentligen bara ska slå dövörat till ..

I alla fall, ruskigt kallt ute!
Jag längtar efter att få dra fram mössa - vantar och den grymt sköna jackan!

Och inte på tal på stövlarna, som är ett stort måste i höst!

I morgon fyller min älskade bror 14 (!!)
Det är så stort, jag minns fortfarande hur han kunde komma till mig och be om en puss, och nu är det tjejbaciller som gäller!
Min stora kille, tonåring, snart byxmyndig - Jisses!
Ibland önskar man att tiden bara kunde stå still, sjukt!


Idag ska jag åka hem till mig, packa upp allt skit, lägga in alla kläder där dem ska ligga, alla jackor ska upp, skor! You name it i fix!

Ha en underbar Onsdag!


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home