Friday, September 14, 2007

bysshora

Victor, nej!
:)

Okej, jag är väl lite full .. men jag kan tamejfan stava!
Tog taxi hem, väntade och väntade på bussen hem, kom det någon? Nej ..

(taxin kostade lika mkt som världens bästa food på mocco, 89 :- .....) :(
Här bor man i innerstan och tror att allting ska serveras på silverfat, men icke!


Full .. ensam ... kåt ........
Ligger i soffan med ett par tofflor på och en härlig varm kofta ..
En hicka som varat sen 12 känns det som!


Jag saknar någon att komma hem till, bara att få krypa ner med och säga att man har haft en toppenkväll!
Vem ska jag prata med, mina flatlöss?
Lika bra att signa ut och säga godnatt, nattinatt!!


Pyss!

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

avndarnamn - freja
lösen - blingbling

(om du vill fortsätta läsa dvs)
kram f

1:04 PM  

Post a Comment

<< Home